fredag 30 maj 2008

Jäsp..

Sängen väntar, men tänkte avlägga en kort rapport!
Idag efter jag slutat jobbet åkte jag och hämtade Pelle i H:et, vi åkte förbi Kebab House och hämtade mat, en kebabrulle till Pelle och räksallad till mej! Sen åkte vi snabbt förbi och grattade Pelles bror Anders som fyllde år idag, GRATTIS Anders!!
Vidare upp till en liten sjö en bit härifrån där vi käkade och Doris fick (om än motvilligt..) bada lite och jag fick bada fötterna (det var faktiskt ganska varmt!).
Nu på kvällen har jag packat iordning kläder inför i mon då det blir först jobb 10-14, sen lämna av Doris hos m&p, sen hjälpa Carro att fixa lokalen, sen Party!!

Har börjat att ge Klass frysfoder till Doris eftersom hon är så klen i maten och hon behöver lägga på sej lite inför utställningarna i sommar.. Hon får nu 200g Klass plus 3 dl Pro Plan om dan och hon vräker i sej maten!! Skitkul och se.. Hoppas att det håller i sej bara.

Nä nu är jag megatrött, rapport kommer efter helgen!
Ha en bra helg!

1 kommentar:

Nutti sa...

Ha en skön helg stumpan! Kram från mig