fredag 23 maj 2008

Jobbhelg denna helg..

Kom precis in från en kvällspromenad med Doris. På vändan gick vi förbi ett sto med föl, supergulligt, sprallade och var nyfiken.

Igår var jag ledig, vi tog sovmorgon sen åkte vi till Säter och köpte blommor och kikade lite på JaHa som har dammar och tillbehör. Kul och se alla olika dammar, fontäner och stora koikarpar!
Vi handlade och käkade på Dalarasten oxå, kycklingspett med grekisk sallad, klyftpotatis, tzatziki och ostbröd, mmm....

När vi kom hem planterade jag blommorna, Pelle och Doris var publik. Så här blev resultatet, inte så mycke och hurra för men ni som känner mej vet att jag INTE har gröna fingrar så det blev rätt bra ändå!



På bänken i trädgården..

Lilla balkongen utanför sovrummet fick lite blommor oxå..

Gjorde rent akvariet igår oxå, det var ju på tiden.. Släppte i lite nya fiskar idag så nu är det livat där igen!

Jag jobbar fre-lör så det kommer att bli lugnt för min del, ser fram emot Carros 30-års fest med 80-tals tema nästa helg!

Ha en bra helg alla! Kram

Inga kommentarer: