onsdag 21 maj 2008

Nu kanske?

..är sommaren på väg!
Efter jobbet igår tog jag, Erna och Anna en långpromenad över ängarna. Doris tyckte att det var askul att springa i högt gräs på åkrarna och skuttade som en känguru! Pelle hade gjort köttgryta med diverse rotfrukter och grönsaker tills jag kom tillbaka, den blev riktigt smarrig.
I mon är jag ledig, det ska bli nice. Om det är fint väder ska vi nog åka och handla lite blommor så jag kan plantera lite ute och på lilla balkongen.
Doris har varit hemma med Pelle i två dar nu så det blir lite tomt på jobbet, ingen hund att gå ut med på lunchen.
Igår var Pelle och Doris hem till Marko och Pernilla och hon fick leka med Alba (eng.bulldogg). Så roligt och se när dom leker tillsammans, Doris har lite respekt för henne iaf!

Nu ska jag kolla på lite andra intressanta sidor.. So long!

Inga kommentarer: