söndag 4 maj 2008

söndagspyssel

Jahapp då var helgen snart slut! Jag var uppe till efter ett inatt, satt vid datorn och kollade på körslaget och en ganska sopig film. Vid ett-två gick vi och lade oss Doris och jag, husse blev kvar länge på turneringen och vann faktiskt nåra hundringar!

Upp vid tio i morse, Pelle och Doris låg kvar ännu längre.. På dan gick vi tipspromenaden i V-hyttan, nice väder, gick i shorts och linne. Hälsade på hos Anders och Kristin en sväng.
Väl hemma igen så målade jag klart dom sista lådorna sen grillade vi korv på balkongen.
Pelle är lite seg, vet inte om det är folkölen han drack igår eller om han börjar bli förkyld som han säger... =) Vi ska iaf åka upp till Erna och byta till sommardäck på min bil, däcken ligger i hennes garage. Sen ska jag väl hänga den 3:e maskinen med tvätt som jag har tvättat idag, suck..

Tjoflöjt!

Inga kommentarer: