onsdag 15 juli 2009

Glömde..

..ju tacka för alla fina presenter vi fick i lördags!!!! Tackitacktack!!! Tänker inte rabbla upp allt men bl.a presentkort på upplevelser för 6500kr!!! Vi får se vad det blir, skulle gärna vilja våga hoppa fallskärm, men får ont i magen bara jag tänker på det. =/
Jag och bästa brudarna är hemma på stationen nu. Jag lagade mej lite GI-mat när jag kom hem, kyckling, haricot verts, körsbärstomater och bea! Sen har jag kollat runt på nätet lite och nu tänkte jag ta en kvällsprommis i våra fina omgivningar med brudarna.
I mon är jag ledig och då ska jag fortsätta att städa och hänga lite med Malou och Elin tror jag. Pelle kommer hem på kvällen, tjoho! Sen jobbar jag hela helgen, ledig måndag, sen jobb tis-fre, sen SEMESTER i tre veckor!! Fan va gött de ska bli!! Ska bara mysa och ta dagen som den kommer.. En tripp till Östersund och hälsa på syster blir det oxå.

Nä nu ska jag gå ut! Kram

Fred & kärlek!

Inga kommentarer: