fredag 24 juli 2009

24 dagars semester har börjat..

Alltså om man räknar med helgerna oxå, äntä hälit så säj! =)

Vi har ätit varma mackor med svampstuvning på färska kantareller, så gott.. Sen har vi eldat lite skräp i tunnan medans hundarna fick härja lite. Nu ligger brudarna och tuggar på varsitt oxöra.

Planen var att jag och några till skulle åka upp till Gagnef i mon på skankaloss men som vädret ser ut så blir det inte så. Men, men desto mera tid med Älskling som jag inte kommer att träffa på 10 dagar sen eftersom jag åker till Östersund när han är hemma från Sthlm nästa helg.. =(
Pelle och hans bror har ju börjat att köpa in svamp igen så han får inte mkt ledigt nu..

Nä nu ska jag äta lite mörk choklad med havssalt, min nya last..

Tjo!

2 kommentarer:

Lena sa...

Semester är alltid härligt :-))
Den där "tutch av salt" är även min passion suck.. har så många passioner snart att vågen slår i bott *asg*...
Kram Kram! ses i Sandviken! /Lena

Nutti sa...

Vad trist att ni inte får ses på 10 dagar, jag skulle bli tokig. Men det är bra oxå för då tar man sig tid att umgås med vänner.

Ha en mysig semester nu stumpan! Kramen