torsdag 28 augusti 2008

Höst?!

Brr, nu var det riktigt kyligt ute.. Är sommaren slut nu tro?

Har varit ledig idag, har städat lite, tvättat och diskat. Vi käkade lunch på ett ställe uppe i Vikmanshyttan, Brukskrogen, riktigt god husmanskost! Jag och Doris gick hem därifrån, tog lååång tid eftersom det ska luktas och kissas överallt nu när man (Doris alltså..) löper.
Jag och Pelle mös nån timme i soffan och kollade på film sen åkte vi och handlade. (inte ofta sånt händer så här i svamp-tider!) Sen kom Jessika hit och hälsade på, nice.

Tisdagen var ingen bra dag.. Det började med att jag tappade mobilen i ett vattenglas som stod brevid sängen.. Den dog såklart. Sen hade jag glömt kortet hemma när jag skulle betala på Lindex, dryygt. Väl hemma så smet Doris ut med löptrosorna på sej och gjorde både nummer ett och två.. Blää.. Bad day!

Idag funkade iaf telefonen igen, fast jag missade att jag hade tid hos Erika igår för ögonbryn och frans-trimmning eftersom jag hade påminnelse på telefonen, suck..
Jag var på drive-in bingo istället igår kväll med syster Åsa, Albin och mamma. Vi vann ingenting, men vi hade trevligt ändå med fika i pausen och så! =(

Nu har Pelle slutat, tidig kväll eftersom dom har slutat att köpa in Kalle, skönt!

Nattinatt

1 kommentar:

Nutti sa...

Meen då, vilken osis att du missade tiden hos Erika... Jag ska också beställa tid där väldigt snart. Ses imorgon på jöbbe! Kram på dig