måndag 25 augusti 2008

Härliga måndag!

Tillbaks på jobbet igen då, har precis gått en vända med Doris. Hon får inte leka med Tor tills löpningen är avklarad så vi gick själva.
I fredags gick jag från Medväga till Jessika och Tommie i Bysjön. Var även hundvakt åt Sheila och Line så hundarna busade när jag gick på den gamla banvallen. Vi gjorde tacos sen skjutsade dom tillbaks mej till Medväga igen. Jag hade tre hundar i sängen den natten, hmm.. Kunde ju inte neka dom andra när Doris fick sova i sängen!

Var upp vid halv åtta, då kom Åsa och hämtade sina hundar och jag gick ut och matade huskyna. Åt frukost sen åkte jag hem till Hyttan igen. Pelle låg och sov när jag kom hem så jag lät han sova och pysslade lite hemma. Jobbade med svampen på kvällen/natten och för första gången på en vecka (mer?) la vi oss tillsammans, mysigt! Sovmorron på söndagen, sen åkte jag till Säter och hälsade på Malou och Zigge som var hos Pia. Vi tog en promenad ner till sjön och fick äppelpaj, mums!

Åkte hem och vägde upp torkad Kalle sen tog jag det mest lugnt, tills nio då jag jobbade några timmar igen. Jag och Anna skivade svamp i maskinen och fyllde torkarna tills vi blev helt vindögda.. Vid tolv gav jag upp och gick upp och lade mej.

Grattis pappsingen som fyller många år idag!! *Puss*

Ha det!

Inga kommentarer: