fredag 22 augusti 2008

Snabb uppdatering eller jävligt less på svamp...

Ojojoj, den här veckan gick i ett rasande och slitsamt tempo!

Onsdag - jobbade på DM på dan, det väller in varor till kampanjen plus en massa foder, tempo, tempo, tusen saker i huvet... Skönt att komma ifrån en sväng på lunchen iaf när jag går ut och rastar Doris. Steffi har gått med som sällskap i ett par dar. Kom hem, lagade korvgryta till hungriga svamp-jobbare, sen hjälpte jag till och hacka karl-johan till tolv på natten. Syrrans Björn jobbade oxå, så vi tävlade lite, hehe.. =) Björn sov kvar, Pelle la sej vid halv fem...

Torsdag - jobbade på DM på dan, ÄNNU mera varor.. Det kom 10 pall när källaren redan var full, puh svettigt!! Kom hem, gick ner och hjälpte till med svampen på en gång. Syster var med idag och vi hjälptes åt att sortera och packa m.m. Åkte och köpte pizza vid tio, sen jobbade jag och Åsa till halv ett, sen var det mkt ont i ryggen och pladask i säng!!

I morse var det ingen höjdare att gå upp och inte får jag sovmorgon i mon heller, för jag ska vara hundvakt åt m&p och huskyna ska släppas ut och matas före åtta. Så jag blir och sova kvar i Blge inatt, ska hem till Jessika & Tommie på lite tacos ikväll oxå. Sen blire nog svamp-jobb resten av helgen har jag en känsla av.. Jippie!!!

Ha det!! Kram från en svamptrött en..

Inga kommentarer: