tisdag 26 februari 2008

Slask-tisdag..

Träningsvärken har lagt sej, den gick över ovanligt fort, trodde jag skulle gå och oja mej i en vecka...
På dan idag började det regna och när jag gick hem vid fyra så blöt-snöade det, suck.. Nu vill jag ha VÅR!
Hade planerat attt gå långprommis när jag kom hem medans det var ljust för en gångs skull, men la ner den planen p.g.a vädret. Doris har iaf fått leka av sej med Hexxa på jobbet, dom är så söta ihop, idag låg dom och smågruffade som två systrar om ett tuggben under köksbordet. Ska ta nån bild på dom när jag kommer ihåg det!

I mon kväll ska brud-gänget gå på Broken Dreams och äta vid 19-tiden , det ska bli nice och få snacka lite skit.

På torsdag är jag ledig, då ska jag baka lite, för m&p och Åsa med familj kommer och grattar mej lite sådär 2 mån i efterskott..

Nu ska det betalas räkningar, lika kul som alltid!!

Kram

Inga kommentarer: