onsdag 6 februari 2008

KoRn

Fan va bra dom är live, tredje gången gillt! Dom senaste skivorna är väl sådär, men deras musik har en speciell plats i mitt musikhjärta och Jonathan på scen är alltid kul att se...

Vi åkte ner på måndag e.m, Carro och Jessika satt på tåget när jag och Pelle gick på i H-et. Jag, C och J drack ett varsit glas vin i restaurangvagnen och snackade strunt. När vi kom fram till Sthlm käkade vi på Pizza Hut och köpte lite dricka på Bolaget. Åkte sen tunnelbana ut till Bennys lya vid Telefonplan. Fixade iordning oss och drack nån grogg sen var det dags att åka till Hovet.

Hann se lite av ett av förbanden, sen var det dags för Korn. Himla bra stämning var det oxå, kul! Efter konserten gick vi på Snaps vid Medborgarplatsen. Drack några drinkar fram till stängning, sen gick vi på Donken och tog en taxi till Benny.


J och C åkte hem vid elva-tiden, C skulle upp till Sälen och spela på kvällen. Jag och P tog ett tåg vid fyra som vi precis hann med, puh..

Tänkte att jag skulle ha lagt in lite bilder, men det krånglar och jag har inget tålamod..

Nattinatti

P.S Vi var förresten ut och åkte spark med Doris häromdan runt sjön härhemma, det var kanonkul, Doris kutade på och fick åka på sparken på slutet och vila upp sej!

Inga kommentarer: