torsdag 14 februari 2008

Lockigt hår & valpkurs!

Ja då var man lockig istället för rakhårig då, och 2000 spänn fattigare... Permanentade mej hos Lina på atelje Liva, känns hemskt ovant nu, men det blir nog bra när lockarna rätat ut sej lite, hehe..
Började dagen med att sova till kvart över nio ungefär, sen käkade jag frukost och diskade. Sen tog jag och Doris den långa vändan runt sjön, tog lite över en timme, härligt väder men lite blåsigt. Lagade till lite pannkaka till lunch sen gjorde jag mej iordning för att åka till Borlänge. Då kom "blombudet" Erna med en blomma (orkidé, jättefin!) från Pelle, för det är ju alla hjärtans dag idag om nån har undgått det =)... Tack bästaste i hela världen!! Älskar dej..

Passade på att tvätta bilen på statoil när jag ändå hade tid och hann precis bli klar till två då jag hade tid hos frissan. Pelle kom upp till fem, då gick vi och käkade en romantisk måltid på pizzeria Luna (fniss). Sen var det dags för valpkursen, det var många borta idag så vi gick runt lite på Jax och hade miljöträning och gå fint istället för det vi skulle ha gjort. Doris skötte sej bra, vi gick upp och ner för mörka trappor, gick lite balansgång, passivitet m.m. Missade utbildning med Royal Canin idag i Falun, men det blir fler gånger, får höra med tjejerna i mon vad som sades på den.

Nä nu fryser jag, ska krypa ner i soffan med mina älsklingar..

Hoppas att alla har haft en trevlig hjärtans-dag! Kram

Inga kommentarer: