söndag 17 februari 2008

Härliga söndag!

Igår hade vi trevligt! Annika jobbade inte alls natt, utan skulle upp tidigt i morse och jobba. Vi kollade lite på melodifestivalen, vet inte varför man kollar när det är så dåligt.. Sen drack vi nån grogg (vinet blev kvar!) och mumsade på ost och kex. Vi kollade lite på roliga klipp från u-tube och lite gamla Parlamentet-avsnitt, alltid kul! Doris härjade runt med grabbarna, när dom hade lagt sej försvann Doris, vi hittade henne i Isaks säng.. =)
Före ett gick vi hemåt och kröp till kojs!

Isak, Robin & Doris myser i soffan


Isak & Doris

Idag tog vi sovmorgon till halv elva, skööönt! Efter lite god söndagsfrukost gick vi ut på långpromenad i det sköna, varma vädret. Det blev riktig svettigt, jag gick med stavar oxå..

Hämtade upp bilen på hemvägen som stod kvar hos K&A. Åkte hem och duschade, sen åkte vi hem till Pernilla & Marko och hälsade på. Pelle ska (antagligen) tatuera sej i mon hos Marko, spännande. Åkte och handlade sen hem. Nu håller vi på att göra potatisgratäng och fläskfilé med karl-johansås och sallad. Den som väntar på nåt gott..

Nu ska jag kolla lite bloggar sen blire mat och soffan.. I mon kväll ska jag och syster åka till Lugnet och åka lite skidor, det blir väl sista turen innan Tjejvasan på lördag, iihhh... Börjar bli lite nervös om det kommer att gå! Jaja det vet vi om en vecka..

Tjoflöjt!

1 kommentar:

Nutti sa...

Haha, jag tycker du är tuff (och lite knasig) som åker tjejvasan. Jag skulle aaaldrig komma på tanken ens... Haha! Kramen