måndag 28 januari 2008

Seg som en gammal skumbanan..

Helgen swischade förbi..
Åkte till Blge vid elva på lördagen och hjälpte kusin Sara och Micke att bära lite grejor, dom flyttade till en lägenhet på Dagny, riktigt fräsch kommer den att bli! Andra kusin Cicci flyttade in i Saras gamla lägenhet.
Åkte till m&p vid två och tog en långprommis med Doris och Hope. Lagade ett par byxor och fick fika.
Lämnade kvar Doris och åkte hem till Carro, Pelle kom oxå dit och vi åkte och hämtade mat, thai till mej och Carro och BK till Pelle. Jag gjorde iordning mej sen åkte vi till Elin där det var förpartaj.
Vid tio gick jag och Pelle till den nya rockklubben i stan, the Rock House, där var det riktigt schysst, ÄNTLIGEN en rockklubb i Borlänge! Gick vidare till Bolle eftersom dom flesta andra skulle dit. Åkte med en svartistaxi hem till Carro där det var fullt partaj, men jag och Pelle bangade rätt snart och gick och la oss..
Vaknade pigg som en lärka på söndagen, INTE!! Men fick åka upp och hämta Doris till två, hon hade skött sej hyfsat, "bara" kissat i sängen och bitit i renfällen så det låg hår i hela v-rummet.. ;)
Åkte tillbaks till Carro och tog en promenad runt Hushagen med Doris, mina gamla kvarter.. Sen kollade vi på film hos Carro innan det var dags att åka till Säter vid fem och äta middag hemma hos Pelles pappa Jorma och Yvonne. Vi var inte så pigga så vi åkte hem efter en timme ungefär, tog en dusch och kröp ner i soffan alla tre..

Pelle väckte mej inatt av att han drömde en mardröm att jag höll på att dö av andningssvårigheter, då var det bara Doris som snarkade, hahahhahahaha....

Beställde en tid för permanent idag, är så trött på mitt stripiga, raka hår. Får se hur det blir då, det var ju ett antal år sen man gjorde en sån! Billigt var det ju inte..

Det var allt för idag, tjingtjing!

Inga kommentarer: