tisdag 23 juni 2009

Midsommar i bilder!

Då var Midsommar över då.. Jag orkar inte skriva så detaljerat om allt vi gjort, men det var en trevlig och skön helg som fick bra väder tillslut! Här kommer lite bilder;

Våran smarriga Midsommarafton-bricka..

Mini-frallaträff på Midsommardagen i Säter med Sara från Sthlm och hennes fralla Ada!


Dolly härjar som vanligt med storasyster..


Fina Ada..


Söta Doris..


och lilla bus-Dolly...


Dolly svalkar sej i Ljustern!


Två sura frallor instängda på Midsommardagen hos Erna!


Trevlig fest hos Erna med goda laxpaket..


Fotboll..

Brasa i grilljongen!

Nu är det tisdagkväll och på torsdag börjar Peace & love "på riktigt".. Stan är redan full av festival-besökare och det börjar bli en härlig stämning!
Jag har ju själv vart en sån där festival-"räv", har vart två år Roskilde- och fyra (eller fem?) år på Hultsfred i mina dar. Men nu är man äldre och bekväm av sej så i år ska vi bo hos Elin mitt på stan. Det ska bli skitkul, längtar... Hundarna ska vara hos Erna och hos syster Åsa så vi får släppa loss ordentligt och det ska vi göra, jag lovar!!
Peace & Love på er!

Inga kommentarer: