lördag 13 juni 2009

Home alone..

Åh vad jag saknar Pelle-mannen nu.. Tur att jag har hundarna som sällskap iaf!

Jag hämtade upp Hanna efter jobbet igår, vi åkte och lämnade hundarna hos m&p, sen vidare hem till J&T på lite partaj. Vi hade så trevligt så, åt ost och kex, sjöng singstar och drack martini, hehe..
När vi kom ner till stan så ösregnade det, vi gick på Liljan (ta-till-vara, hehe..) för det verkade vara mest folk där. Det var kul och efteråt köpte vi varsin pizza och tog en taxi tillbaka till J&T där vi sov kvar.

Jag kom hem vid två idag efter att ha hämtat hundarna, lämnat Hanna hos Mia och handlat i Säter. Jag och hundarna kurade ner oss i soffan under täcket och sov ett par timmar, men nu på kvällen har det varit fullt upp. Jag har packat lite inför utställningen i mon, badat hundarna (nu luktar dom en blandning av gurka, melon och kokos..), lagat mat och gjort iordning en sallad vi ska ha med i mon.


Mina äsklingar på promenad..

Nä, nu ska jag nog lägga mej i soffan igen, kram på er..

1 kommentar:

Lena sa...

Ses i morrn! & Lycka till!!!
Kram/ Lena med flock.