måndag 30 mars 2009

200:e inlägget!! Lite bilder..

Det här är alltså mitt tvåhundrade inlägg, shit pommfritt!

Läste på Travarens blogg att uppfödargruppen med Dollys syskon blev BIS-grupp i Ludvika och Bosse blev BIG 3:a, GRATTIS!!
Jag tänkte lägga in lite bilder från utställningen, men det blev inge bra bilder.. Men kolla gärna på Lenas eller Martinas bloggar som tog bättre bilder!

Idag har jag jobbat 7-16 och inventerat.. Det börjar kännas lite stressigt, jag jobbar ju sista dan på fredag och då ska en massa saker vara fixade, bl.a inventeringen. Jag fick hjälp av Sofia idag och i morron ska Steffi börja med mej klockan sju.
Efter jobbet åkte jag till Maserhallen och solade. Jag somnade som en stock i solariet och vaknade när tiden var slut med ett ryck och helt tom i bollen..
När jag kom hem gick jag och Pelle en promenad med hundarna genom Jälkarbyn och en bit upp i skogen.
Nu håller vi på att laga pölsa med potatis och rödbetor, det ska bli gött!


Här kommer lite bilder på våra bushundar;

Dolly spejar

Doris på språng..


Dolly i luften, Doris står och smyger i bakgrunden..


Vi tycker om varann...

Nu ska jag kolla på "halv åtta hos mej" och äta mat! Tjo!

Inga kommentarer: