onsdag 25 mars 2009

Brr..

Vad hände med våren?? Men känner jag rätt så är den snart på väg!

Mina händer är som isbitar.. På jobbet är det snorkallt där jag har datorn för det drar från källaren och hemma drar det från ett fönster brevid datorn så jag sitter med en filt och huttrar..

Igår, tisdag, stannade jag i Borlänge efter jobbet. Jag åkte och hämtade Carro sen åkte vi till Maserhallen och solade. Jag tänkte hinna sola fyra ggr innan USA så man slipper se ut som en albino iaf! Efter solen åkte vi och köpte mat på thai tillsammans med Sillen och åkte hem till Carro och åt. Vid kl.19 ramlade det in tjejor och vi kollade på filmer och kort som blev tagna på möhippan. Vi konstaterade att det måste läggas på MINST 10kg på tv:n, eller hur??!! Men kul hade vi och många skratt blev det.

Jag sov kvar hos Carro och var så trött så att jag somnade medans hon borstade tänderna, snark..
Jag började sju i morse igen tillsammans med Steffi. Vi fortsatte att inventera... Jag käkade lunch tillsammans med Carro, Hanna, Nina och Kryss på Broken dreams. Det var helt ok, gott med lite husmanskost, på stan finns det ju "bara" thai, kina och sånt.. Visst är det gott oxå, men ibland är det gott med husman oxå!

När jag kom hem tog jag och Pelle en promenad med bus-doggarna. Dom rejjsade för fullt som vanligt och rätt som det var stödde inte Doris på ena bakbenet. Blev livrädd att det var nåt allvarligt och vi bar henne hem så hon inte skulle belasta det i onödan. Hon är liten, men jäklar vad tungt det blir efter ett tag.. När vi kom hem och satte ner henne haltade hon knappt nåt och nu haltar hon inget, puh!

I mon är jag ledig, skönt med lite paus från räknandet på jobbet. Vi har lite saker inplanerade, bl.a åka hem till Sara och Micke och planera USA-resan och en promenad med Malou.

Nu blire Greys Anatomy i soffan med familjen..

*Pözz*

1 kommentar:

Lena sa...

Åååå Erika va jag är lycklig med utställningen idag!!!
Går här hemma i ett saligt rus...
Stoltare än stoltast!
Måste ju säja att dina skötte sej ju mycket bättre i ringen än virriga Petrus! hi hi..
Kram och skön kväll på er!
Lena