lördag 4 april 2009

Resfeber...

Vilket härligt väder det har varit idag! Antar att dom flesta skriver om det i sina bloggar, men nu är vi väl värda lite vårkänslor efter den här lååååånga och snöiga vintern.

Jag blev klar med inventeringen igår, förutom hund- och kattfoder som ska inventeras när jag kommer hem från USA. Det var en enorm lättnad, det har varit mycket jobb och siffror som har snurrat i huvet dom senaste veckorna. Jag har inte kunnat tänka så mkt på resan, men nu jävlar, över tre veckors semester, jippie!!!!

Igår kväll firade vi med bananmackor och ett glas rödvin. Idag tog vi sovmorron, sen tog vi bilen upp till Erna och tog en promenad i det härliga vädret med hundarna. Sen blev det kaffe och lite sol på Ernas trapp...
Sen åkte vi till Borlänge och köpte en väska, reseadapter och grenuttag på Jula. Pelle köpte två stockar snus (viktigt!!!), sen köpte vi med oss Subway och åkte till Stråtenbo och hälsade på. Där blev det lite mer kaffe och solande med Åsa och Björn på deras altan. Dolly skällde ut hästarna som går i en hage alldeles brevid huset, hon undrande nog vad det var för konstiga hundar.. Vi stannade till och handlade lite på Coop på vägen hem.
När vi kom hem körde jag igång och städade och Pelle åkte upp till Folkan och spelade poker. Han lär ju träna lite innan Vegas och förhoppningsvis dryga ut reskassan lite... =)

Jag och småfranskorna har myst i soffan och ätit lite onyttigt och kollat på Robinson. Nu ska ja kolla lite bloggar, sen bädda rent i sängen, ta en dusch och krypa till kojs..

I mon ska vi väl börja packa lite, sen kommer Jorma och Yvonne och hälsar på och på kvällen tror jag vi ska hem till Malou och Jeppe.

Jag bloggar väl en gång till innan vi far.. Fan vad härligt det ska bli!!!

Pussisar

3 kommentarer:

Nutti sa...

Ååå, vad spännande! Jag förstår om du börjar få resfeber. Stor kram

Sussi sa...

Är så glad för er skull.
:)

Sara sa...

Spännande spännande! Vad jag är avis på er som ska åka till USA!

Du får lägga ut dag, tid och webbadress till bröllopssidan igen så vi kan kolla på er när ni gifter er. :D Lycka till!