onsdag 4 mars 2009

Köttbullä å mos!

Har precis ätit hemgjort potatismos, köttbullar (felix..), stekt lök, rårörda lingon och gräddsås, det var smaskens! Jag var förbi hos Erika på Novainstitutet och fixade ögonbryn och fransar efter jobbet. Hon ska börja med tandblekning snart, det kostar 3500, men när jag slutat röka SKA jag göra det.. (Jag lär ju tjäna in en del pengar iaf!) Rökning och kaffe har satt sina spår, blä.

Vi har haft fullt upp på jobbet tis-ons. Inte så jättemycket kunder men mkt annat som ska fixas. Snart börjar inventeringen, å vad jag inte ser fram emot det.. Får tänka att när den är klar åker jag lååååångt bort i tre veckor, fan vad underbart det ska bli! =) Det värsta kommer att bli att lämna hundarna, jag kommer att grina, jag lovar! =(

Lilla apan (Dolly) har äntligen lärt sej att gå nerför trappan hemma själv och väger nu hela 5,6kg och är på god väg att växa förbi storasyster. Shit vad fort det går och vad skönt att hon börjar bli större för nu kan gå lite längre promenader med henne och så.
Nu ska jag kolla lite sidor, sen blire duschen sen sängen..

Nattinatti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å Herre Gud!(fniss) men hur i hela världen ska ni klara av 3 veckor utan hundarna?? hua hua...
5,6 kg, ha ha ha... de va länge sedan Petrus paserade den vikten ha ha ha... fast ok, han är ju kille:)
Gonatt & sov gott!
Lena

Anonym sa...

Ja, det var väldigt mycket folk inne hos er i Lördags. Men Dolly var ju bara så underbar!! Tror att Pelle blev lite förvånad när jag nappade hans lilla vovve och stod och kramade henne, han kände nog inte igen mig. *S*

Sussi sa...

Duktiga Dolly :)

Nutti sa...

Var e uppdateringen om helgen som varit? Jag vill se bilder och veta hur ni haft det ju...haha! Kramis