torsdag 12 februari 2009

Skatteverket

Idag är jag ledig, jag och doggsen sov till nio. Jag har precis pratat med Skatteverket angående papperen vi ska ha med till Vegas, så vi får se vad som dimper ner i brevlådan.. Pelle har fixat nytt pass oxå, det börjar närma sej, huhuhu... Får se om han kommer in i USA för han ser fan ut som en yrkeskriminell på bilden =) .

Om en timme ska jag och doggsen åka till Borlänge för vi ska med m&p och alla hundar på utflykt och köra lite hund på en sjö. Har inte stått på släden denna vinter så det ska bli jättekul!
Ikväll är det Royal Canin-utbildning på Scandic, då får D&D vara hos m&p, sen sover vi kvar i Medväga inatt. Det känns så onödigt att åka hem sent, gå och lägga sej och sen åka till jobbet igen!

Nu ska jag stoppa in lite pinnar i kaminen och packa iordning lite..

P&K

Inga kommentarer: