torsdag 5 februari 2009

Plättä i dosa..

..blev det inte, men i magen desto fler!
Tog fram gjutjärns-plättlaggen som jag har ärvt från mormor och stekte plättar ikväll, det var smaskens och inte nåt man gör speciellt ofta.

Har jobbat varje dag, fullt upp som vanligt.. Nu börjar det bli lite ordning igen i butiken efter senaste kampanjen. Idag har praktikanterna skurat golven med skurmaskinen så det luktar lite fräschare.

I mon åker jag upp med Carro, Elin och Anna till Sälen. Carro ska spela på Harrys och vi tänkte partaja lite i fjällen.. Det ska bli skönt att komma iväg lite och hänga med tjejorna. Får se om vi hittar på nåra aktiviteter på lördagen, eller om det bara bli after-ski, hihi.. Jag är så dålig på att åka slalom och snowboard är inte att tala om, jag kan bara svänga åt ett håll!

Nu ska jag kolla klart på finalen i Årets Kock, sen ska jag packa och sova.

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer: