fredag 5 december 2008

Listan..

Har fått en lista att fylla i, på begäran av vännen Lisi.
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då bodde jag tillsammans med Jessika i en lägenhet på Östermalm i Borlänge och jag jobbade som städerska.. Det var fest varje helg och mer därtill! En kul period, men är glad att den är avklarad..
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ungefär samma som nu, fast Doris var bara 4 månader och en bebis..
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Chips med dip, popcorn med smör och salt, grönsaker med dip, cashewnötter och cocosbollar!!
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Ice ice baby med Vanilla Ice (skäms...), massor med Thåström låtar, Nothing else matters med Metallica och mer som jag inte kommer på nu..
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Massor!
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Ja det är oxå en del..
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Ha hemmamys med Pelle och Doris, träffa tjejkompisarna, gå ut i skogen med Doris, surfa på nätet och en massa mer!
8) FEM TING DU ALDRIG SKULLE KÖPA?
Håller med Lisi, skulle aldrig köpa en päls. Kommer inte på nåt mer just nu...
9) FEM FAVORITSAKER:
Pelle, Doris, hemma, familjen och god mat!
10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Alla som inte har gjort den redan!

Ska fösöka hinna med en uppdatering på lunchen, nu ska jag räkna kassor, tjing!!!!

Inga kommentarer: