onsdag 17 december 2008

Snabb uppis...

Fortfarandeinte fått något modem, I hate telenor!

Oh, när skrev jag sist då, hm, i torsdags va?! På torsdag kväll följde mamma med och tittade på valparna, vildare än sist!! Så söta men ack så ettriga.. Tror Stig-Ove blir rätt glad över att bli av med dom! Lite över två veckor tills vi tar hem Dolly.. Längtar..

Var ledig i helgen och på lördagen på dan förberedde och dukade jag och Pelle (och Doris) i Vikmanshyttans hus för Pelles mamma fyllde jämt och Pelle och hans bror hade fixat överaskningsfest för henne! Så på e.m var vi ett gäng på 30 pers som utklädda till tomtar och lucior överraskade henne och tog med henne på fest! Maten var catering från folkets hus och supergod, senare på kvällen blev blev det singstar.. T.o.m Pelle sjöng, hehe!!!! Doris fick vara med, hon satt i buren när vi åt men annars var hon med och trivdes som attan.. Jag och Pelle åkte spark hem på nattan, en något vinglig färd...

Hemskt segt på söndagen men på kvällen åkte jag och Doris till Stråtenbo och åt smörgåstårta och firade Linnea som blev 19 år i fredags. Orkade inte köra hem utan sov kvar eftersom jag ändå skulle upp och jobba på måndagen.

Har jobbat hela veckan, men är ledig i mon. Då blire städning och lite pyntning hemma, långprommis och julgodisbak!
Igår kväll träffades vi några vänner hemma hos Carro och drack glögg, det var mysigt.

Nu öppnar vi, tjing!!

Förresten Lena (och ni andra som har frallor!)
Jag och Sara (med frallan Ada) tänkte träffas lördag den 27 dec kl.12 hemma hos mej och leka med hundarna, så då är ni välkomna ni oxå! Tror Maria Jones och Kerstin kommer oxå och kanske Jennifer från Säter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar tills fralllaträffen! Om jag inte blir utringd på jobb så kommer jag mer än gärna! Min Ebba behöver nog få ett frallafnatt - hon är full med energi!!! ;)

Vad fin Dolly är!!!! Blir så avundsjuk på dig! Jag försöker fortfarande övertala sambon om en liten tjej till... Jag är ju så kär i skruttan! Hihi :D