måndag 22 december 2008

God Jul!

För det här blir väl mitt sista inlägg före jul för modemet har ff inte kommit...

I lördags jobbade jag först, Pelle åkte med på morgonen och hängde hos Carro tills jag slutade då vi åkte till Kupolen en snabbis. Där var det hysterisk jul-handel och jag ville bara därifrån..
På vägen hem stannade vi till Hos Stig-Ove och hälsade på valparna. Herre vad dom växer och dom är knubbiga och fina! och vilda...

Utgång på kvällen med Pelles polare på En och en halv, ett nytt ställe i h-mora. God mat och byte av julklappar, jag fick en öl, tjoho!
Två tattiga idioter försökte att råna oss på väg hem till Bea och Anders där vi skulle sova över. Pelle blev jättearg så dom tappade fattningen, men efteråt så förstod jag hur allvarligt det kunde ha blivit om inte idioterna varit så himla dåliga.. H-mora, suck..

Åkte hem till oss på f.m och tog det lugnt i soffan hela dan.
Nu blire jobb må-tis, ikväll ska vi äta middag hos Carro och Olle, det blir nåt med gravad ren m.m, spännande!

Ha en bra jul alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad läskig att nästan bli rånad!

Nej, om det är hennes allergi som gör att hon tapppar hår så smittar det ju inte men hon har aldrig tappat så här mkt hår förut och aldrig på ryggen som hon gör nu så det skulle kunna vara något annat, ev. någon ohyra.

Jag vill ju väldigt gärna komma på dejten men OM det skulle vara något annat än allergin som spökar så skulle jag känna mig jättedum om hon skulle smitta era hundar. Jag vågar inte chansa som det ser ut nu, för hon får fortfarande nya fläckar och det var ett tag sedan jag slutade ge henne godiset...

Men jag hoppas att ni får det kul och att ni kanske tar några bilder som man kan få se sen. :)

Stolt Mamma sa...

Oj vad läskigt att bli rånad!Tur at du har Pelle som ser så farlig ut =)

GOD JUL till dig med!! KRAM