onsdag 30 april 2008

Valborg

Kort dag på jobbet idag, vi stänger 15, nice!

Nu har vi målat klart golvet, eller JAG rättare sagt, Pelle var och tatuerade sej igår kväll så jag målade sista lagret med svart färg själv. Det blir riktigt fint, men guu vad allt skit kommer att synas.. Men betydligt fräschare än innan ändå!
I mon ska Klubba hjälpa Pelle med det elekriska sen är det nog bara att börja flytta in grejor igen! Vi har köpt vaxduk, vit med svart blom-mönster som ska vara i alla skåpen, var till ÖB igår efter jobbet och köpte lite plastbackar oxå som man kan ha diverse jox i..

Vet ej vad vi ska göra ikväll, kanske äta lite gott och ta en sväng upp till brasan i V-hyttan. Det är ju dumt att utsätta Doris för smällare så det blir nog en snabbis bara..

I mon blire tidig uppgång för mej, jag och mamma ska följa med Jens från Älvdalen till Västerås på husky-utställning. Jens köpte en av våra bästa hundar, Dallas och han ska ställa ut hans valpar och några till tror ja. Så det blir väl till och springa några varv i ringen! Det gick ju bra sist jag hjälpte Jens på utställning, tiken jag visade blev bästa tik av typ 100!! Jens hemsida

Nu ska jag lägga in några följesedlar, sen blire och dra ut lagervärdeslistor när vi har stängt, äntligen är inventeringen klar för detta året..

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: