torsdag 17 april 2008

Inventering...

Blää, vad trött jag är på att räkna grejor.. Inatt drömde jag t.o.m om att jag inventerade och Linda Bengtzing var med och sjöng, haha!

Igår började jag och Linnea kl.13 så jag fick lite sovmorgon, men vaknade av vana kl.8, gick upp och pysslade lite hemma, tvättade och så. Tog en promenad med Doris och gjorde en omelett innan jag åkte till Borlänge. Lämnade av Doris hos Erna, sen hämtade Pelle upp henne när han slutade. På kvällen stannade alla anställda kvar och räknade till 21 och jag och Linnea knappade in i handdatorn till 23, men vi är fortfarande inte klara..

Annars har det inte hänt så mycket i veckan, vi gick långprommis runt sjön i tisdags kväll, skönt.
Det är ju kanonväder ute nu, så man vill bara vara ute i friska luften inte sitta inne vid en dammig dator.. =/
Är ledig i helgen, då ska vi börja med köket, sätta upp köks-ön, fläkten och måla om!

Ha det bra!

Inga kommentarer: