tisdag 4 mars 2008

Tråååkiigt..

Nu är jag less på att gå hemma och må dåligt.. Mår lite bättre idag iaf men är fortfarnade matt i kroppen, men har iaf diskat (disk sen i torsdags, isch...) och satt igång en tvättmaskin. Vi gick ut en vända med Doris oxå längs banvallen så hon fick springa av sej lite. Underbart att komma ut i det härliga vädret! Antagligen går jag till jobbet i mon, det ska bli nice, inte så ofta man ser framemot att gå och jobba!! Pelle har blivit lite sämre igen, hmm, hoppas att det inte tar om..

Jag var nog lite yrslig igår när jag skrev i bloggen, för det första var det i onsdags vi var ut och käkade, sen glömde jag ju helt bort torsdagen.. Då var jag ledig, på f.m var vi och hälsade på en kompis till Pelle, Alex, som bor i Oslo med kille och barn, hon var hemma i V-hyttan och hälsade på, sen gick jag och Doris hem därifrån. Pelle som var krasslig tog bilen. Sen bakade jag tre sorters kakor tills mamma, pappa, Åsa, Linnea, Maja och Albin kom på e.m och firade mej lite i efterskott.. Jag fick en rullväska, perfekt då vi ska på kryssning nästa helg!!

Sen var det valpkurs i Borlänge, vi fick tips om olika aktiveringsövningar och övade på stanna m.m. Doris fick beröm av Tina för sitt stabila psyke, kul!
Nu när vi har legat sjuka har vi stoppat hundkulor i en petflaska åt Doris som hon har fått klura ut, det har vart riktigt lyckat.

Nu ska jag kolla runt vad som händer ute i välden eller iaf i bloggarnas världar...

Ha det!

1 kommentar:

Nutti sa...

Skönt att du är bättre stumpan. Vi har saknat dig på jöbbe. Jag har byggt Royalhylla idag. Ses på torsdag?! Kramen