måndag 3 mars 2008

Pest & pina..

Har legat däckad i influensan hela helgen.. Förstod att jag skulle bli sjuk för Carina blev sjuk efter Tjejvasan och har legat hela veckan och Pelle blev sjuk i onsdags.
I fredags började jag känna mej krasslig, gick till jobbet men blev sämre och sämre. Skulle såklart ha jobbat hela helgen, men det var bara och krypa ner i soffan och dra ett täcke över huvet! Har haft feber och hosta, i morse var jag nästan feberfri, vaknade i en svettpöl, var helt genomblöt, isch.. Det värsta är hostan, har fått sån träningsvärk i magen så det gör så jävla ont att hosta.
Förhoppningsvis går det åt rätt håll nu är less på att ligga hemma och stackars Doris är skapligt less på sin tråkiga husse och matte.. Som tur är har Erna kommit hit och gått en lite längre promenad med henne varje dag, vi har ju bara orkat släppa ut henne på gården och snabbt in igen.

I tordags var vi ut och åt på Broken Dreams och åt. Vi blev 8 st brudar, kul och träffas och snacka lite skit och prata gamla minnen och skratta lite! Åt deras bakpotatisskal till förrätt och taco salad till varmrätt, gött.. Har inte haft nån vidare aptit dom senaste dagarna, har druckit lite varma koppen och en massa te, men idag känner jag faktiskt lite kurr i magen!

Nä, nu blev jag hemskt trött, ska återvända till soffan..

Sjuka kramar

Inga kommentarer: