måndag 10 mars 2008

Sliten..

Den helgen gick fort!
Åkte upp till Medväga efter jobbet på fredag, vi köpte med oss mat från Bakfickan, combo-plate och varsin smarrig pizza! Det blev en halv pizza var kvar så det blev lunch på lördag..
Vi badade bubbelbad oxå, jag rekommenderar att inte ha i duschtvål i vattnet.. Jävlar vilket skum!! Hehe..
Upp vid halv åtta och matade huskyna, sen var vi pigga så vi åkte hem till Mia och Simon och hälsade på, drack kaffe och åt en macka.
Sen åkte vi in på stan, gick runt lite och åkte en tur på kupolen, handlade mat till kvällen bla..
Åkte hem och åt lunch sen åkte vi ut till Stråtenbo och lät hundarna leka medans vi drack mer kaffe!
Hem och gjorde oss iordning sen åkte vi och hämtade Linnea vid halv sju, Carro, Kenta, Jessika, Tommie, Hanna och Nina kom lite senare.
Vi hjälptes åt att laga bulgur-sallad med kyckling och lite grönsaker med dipp och hoummus(?).
Vi tog en taxi ner på stan vid elva, hälften av oss gick på Rock House, andra hälften på Bolle.
Det var ganska lite folk först på the Rock, men det ramlade in flera så det var riktigt schysst!
Sellberg kom oxå dit, hon hade vart på möhippa.

Hem fick vi åka med Kenta som hade spelat i Falun, det var bra, för jag mådde lite dåligt... =/

Stupade i säng, jag var upp och matade hundarna på morron, sen sov vi vidare ett tag till.
Låg och slötittade på TV, matade hundarna igen på kvällen, sen åkte vi och hämtade min bil i Stråtenbo, stannade till på ATA på vägen hem. Vi satte i en film, men jag slocknade i soffan..

Seg kram från E

Inga kommentarer: