torsdag 13 december 2007

Gårdagen

Oh vad roligt vi hade igår! Vi började hemma hos Åsa med lite vin, jag, systrarna, Linnea och två kompisar till henne. Doris härjade runt med en numera nerklippt Sheila. Björn skjutsade in oss till Falun lite senare och vi gick på Etage. Mest yngre folk där men jag och systarna dansade loss på lilla dansgolvet!
Jag fick sova i Albins (Åsas yngsta) säng och Doris fick oxå sova i sängen för en gångs skull! Himla mysigt tyckte hon. Var inte så väldans pigg i morse, men halva dagen har gått nu så jag lär väl överleva..
Ikväll blire födelsedagsmiddag i Stråtenbo (hörde ryktas om tjälknöl och potatisgratäng, mm..), sen blire hem till Hyttan och krypa till kojs direkt antar jag. Får väl kramas med en sovande man, han är inte så pigg på kvällarna, går upp fem på morron och kommer hem halv åtta på kvällen, stackarn!

Dags och jobba igen! Kram

*Älskar dej Pelle min prins!*

Inga kommentarer: