torsdag 10 september 2009

Strömavbrott..

..jaha, då slapp man dammsuga då! Strömmen försvann i hela huset, tur att man har mobilen och den bärbara.. Dom håller på och grejar i ett elskåp längre bort så förhoppningsvis kommer strömmen tebax snart annars blir det tyst och väldigt mörkt ikväll!

Igår efter jobbet hade vi personalmöte, det var hemskt längesen sist. Men det var givande och vi har mkt nya ideér och projekt på gång, känns bra! Efter mötet åkte jag upp med Pim-Pim till m&p:s hus där Linnea och Mats skulle sova så jag fick åka hem. Åsa hade matat huskyna och skulle även mata dom i morse.
Jag var hemma typ tio igår kväll, då satte jag på en tvätt så våra favvo-sängkläder skulle hinna torka tills idag då det ska bäddas rent!

Jag tog lite sovmorron sen har jag städat och donat här hemma, tills nu då.. Ska åka in och handla och gå ut med hundarna så vi bara kan vara hemma och slappa ikväll när Pelle kommer hem!

Jobbar fredag, ledig lördag och då ska jag med m&p till Bjursås på stora husky-specialen. Det är 200 anmälda hundar, hanar på lördagen och tikar på söndagen. Domare är Karsten Grönås, en riktig uv inom draghundsporten. Vi ska ställa Faxe (Unisaks Rimfaxe) i veteranklass, han fått ett cert och blivit BIR tidigare av Karsten så det ska bli spännande! Lite ovant och ställa husky nu när man bara ställt frallorna på senaste tiden.. Nu lär man ju springa oxå, puh!
söndag jobbar jag och sen är jag ledig på måndag igen.

Jaha, ingen ström än så länge, kanske ska passa på att gå ut med hundarna då!

Ha det bra!

Inga kommentarer: