onsdag 13 maj 2009

Borlängebo igen..

Nej ta det lugnt, vi har inte skilt oss!!! Men Pelle har börjat jobbat borta mån-tors så jag tycker inte det är nån idé att sitta och åka till V-hyttan varje kväll. Så denna vecka har jag bott hos m&p i Medväga.

måndagen gick vi ut och gick med hundarna jag och mamma efter jobbet.
Igår, tisdag, åkte jag hem till Dollys uppfödare Stig-Ove och vi gick ut med hundarna. Det var mina två, Stig-Oves Izzy (Dollys mamma), Barbro (Dollys syster)och Ada (grandis) och Kristinas Hebbe (Dollys bror) och hennes labrador som jag inte minns namnet. Vi gick bort till flygfältet så dom fick rejjsa loss. Dolly var inte så kaxig denna gång och det gick jättebra med alla hundarna! Sen blev det sedvanlig fika hemma hos S-O medans hundarna fick leka på gården.

Nu väntar jobb hela dan..

Ha det!

Inga kommentarer: