måndag 25 maj 2009

Bildbomb 3 - Hoover Dam, Grand Canyon & Disneyland!

Ojoj, vad drygt det är att vara ledig.. Slit och släp!
Jag gick upp strax efter 9, sen har jag städat och tvättat till kl. 17 då jag äntligen var klar! Har tagit korta pauser och rastat hundarna ute på gräsmattan i det härliga vädret. Men nu doftar det rent härhemma och FEM maskiner hann jag tvätta oxå.

När jag var klar tog jag en promenad med hundarna, vi gick förbi Erna och tog en vattenpaus. Vi följde med henne och kollade på ett par hus inne i H-mora och på ett ställe i V-hyttan. Hon håller ju på att kolla efter nåt mindre och planen är att vi ska ta över hennes hus som är supermysigt!!

Helgen har annars bestått av jobb för min del, på lördagen när jag kom hem tog vi en riktig långpromenad på två timmar i skogen, det var härligt tyckte både vi och hundarna!

Nu tvingade jag mej själv att lägga in lite fler bilder från resan, men nu ska jag rasta tjejerna en sista gång, sen blire en dusch och lite Åsa Larsson - Svart stig i sängen. Natti!


Då var vi där då!
Mäktigt!

En välkänd syn, med i många filmer! Väldigt högt..


Ett brobygge som var häftigt att se!


Under rinner Colorado-floden

Hihi.. =)


Mäktiga Grand Canyon, här ser man en stig som går ner i dalen..


Vackert..


Carro posar!

Längst där ner rinner Colorado-floden..


Gigantiska kalkonlår på Disneyland! Pelle-Carro-Olle


Coola gänget innan Muppet Show 4D!


Paradgatan inne på Disneyland


Ett kryp framför Hollywood Tower som var en hisnade upplevelse!!



2 kommentarer:

Lena sa...

Gösses vilka vackra och häftiga bilder över Grand Canyon...
& ha ha, vilka små "lår" ni käkade!!!
Kram/Lena

Sara sa...

Tack! Jättekul att få "göra rätt för sig" igen! :D