fredag 16 januari 2009

Thank God it´s friday!

Jag har gått och trott att det har varit måndag idag eftersom jag var ledig igår, det blir så bakvänt när man är ledig mitt i veckan.. Det har varit fullt upp på jobbet, helt sjukt mkt varor har kommit och det kändes som vi var minst två för lite personal idag när allt skulle fixas inför kampanjen. Men vi hann precis klart.


Igår var jag alltså ledig och jag tog lite sovmorron. Lill-skruttan sover riktigt länge om hon får vara i sängen.. Efter frukost åkte vi till Malou jag och hundarna. Dolly tyckte Zigge var en rolig filur och han tyckte nog att hon var ganska rolig hon med när hon inte hoppade på honom..


Vi åkte hem och åt lunch sen skjutsade jag hundarna till Erna för jag hade tid hos Marko för att snygga till min tatuering på armen. Jag tålde ju tydligen inte den svarta färgen sist (och den är tydligen borta nu eftersom så många inte tålde den..) och fick en allergisk reaktion (den blev knottrig och kliade massor) så min tatuering har tappat färg och ser allmänt dassig ut. Nu använde han en annan svart och fyllde i allt igen, så det var bara att bita ihop och bli plågad i tre timmar till, suck.. Carro och Norrlands-Helena kom förbi studion och kikade och Pelle kom förbi efter jobbet. Det verkar gå bra än så länge med den nya färgen och när det har läkt ska Marko fylla i blommorna och lägga till lite gröna blad och så..


En tråkig sak, Yrjö en god vän till m&p och en stor profil inom draghundsporten har gått bort alltför tidigt efter en kort tids sjukdom. Jag har känt han och hans fru Lena i säkert 15år genom hundkörningen. Vila i frid käre Yrjö. Glömmer aldrig din dunder-glögg uppe i Lillholmsjö på nyår.


Nu ska jag mysa i soffan med mina kärlekar, tänk på att ta vara på varandra!


Kram




Mina söta och underbara flickor



Min söta och underbara pöjk *Puss*

Inga kommentarer: