måndag 26 januari 2009

Seg dag..

Sov hemskt dåligt inatt, Dolly var orolig och lite lös i magen så vi var ut varsin gång med henne. Sen drömde jag en läskig mardröm, vaknade av att jag skrek till och väckte både mej själv, hundar och Pelle.. Drömmen gjorde att jag har varit olustig i kroppen hela dan, men det börjar släppa nu.
Fick massage på jobbet, det är alltid uppskattat och vi får det en gång i månaden av Nisse, en massör från Smedjebacken.
Jag har lagt in lite nya bilder på huliganerna på hemsidan. Det tar sån tid att lägga ut bilderna här oxå så ni får gå in på hemsidan om ni vill se dom!

Nu ska Pelle kolla lite grejor på datorn, snart blire nog natti för mej, jäääääsp...

1 kommentar:

Nutti sa...

Hoppas du får sova skönt inatt, utan hemska mardrömmar. Dina fina bäbisar fick pryda min blogg idag. Kram på dig