fredag 2 april 2010

Glad påsk!

Oj, vad dåligt med bloggande det har blivit på sistone.. Får väl skylla på att min mobil ff är på lagning, det är så enkelt att bara kunna skicka iväg en bild då och då..

Vad har hänt på senaste då?! En snabb uppis;
Förra helgen var vi ut på "Hela huset gungar" med jobbet. Vi hade förfest hemma hos Linnea i Medväga i hennes nya lägenhet som hon renoverat så fint, superfräsch har den blivit! Hela huset var skoj, men som vanligt tappar man bort alla, hittade iaf på Mia och Elin bland allt folk. Jag och Pelle sov hos m&p så vi tog en taxi dit efter inhandling av fyllekäk på Bella..
Jag jobbade på söndagen, det gick bra, var inte bakis alls (nästan)!

Pelle som har börjat jobba i Sthlm igen, åker inte förräns måndag morgon nu, det är skönt.
Nu är vi lediga ända tills på tisdag och har inget speciellt planerat på hela helgen, underbart!!!
I morse åkte vi upp till Erna och fixade påskfrukost "american style", det blev american pancakes med lönnsirap, bacon, scrambled eggs, toast m.m... Anders med familj kom oxå dit och det var så trevligt så. Efter frukosten tog jag, Pelle, Anders och hundarna en promenad runt Vikmanshyttan.
När vi kom tillbaks fick vi en lyssna på en fiol-konsert med Matilda och Erna! Matilda var jätteduktg för att bara ha haft 6st fiol-lektioner.

Nu ligger Pelle ovh hundarna och vilar, vi ska snart åka in till H:et och handla så vi har mat till helgen. Vin och öl har vi oxå laddat upp med ifall man blir lite festa sugen... =)

Ha en härlig påsk alla och ät mycke ägg!!! *kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk min vän!

Kraaam Anna.

revo_ida sa...

Hej hej härlig blogg du har,
jag har precis börjat blogga här.
Hade varit roligt om vi kunde följa varandra.
Ha en bra dag
Kram