måndag 26 april 2010

Busy..

Idag har jag haft fullt upp, det var meningen att jag skulle ut och äta på Broken med Anna ikväll, men jag insåg i morse att det inte skulle funka.. Istället har jag sen jag vaknade; tvättat 3 maskiner, diskat världens största disk, gått långpromenad med hundarna, betalat räkningar, deklarerat, anmält doggsen till Avesta, ätit och lagat matlådor. Nu är det väl meningen att jag ska packa lite inför Kreta-resan, men luften gick ur mej!
I mon jobbar jag, sen ska jag klippa mej på kvällen. Jag sover kvar i Blge eftersom jag börjar 8 på onsdag, sen slutar jag 16 så jag hinner hem och lämna hundarna hos Erna och packa det sista innan Chefen kommer och hämtar mig. Vi ska hämta upp Mattias som har Djurmagazinet i Falun sen åker vi ner till Arlanda och sover där, flyget går på torsdag morron. Jag ska kolla vad det kostar att blogga från utlandet så kanske jag kan få iväg några inlägg därifrån!
Jag kommer inte att träffa Pelle förräns nästa torsdag, känns lite drygt eftersom vi knappt hann ses nåt i helgen... =( Men den som väntar på nåt gott!!

Ja, helgen då.. Jag, Åsa, Maja, Linnea och Linn tog min bil ner till Sthlm där vi mötte upp Carina vid Globen. Vi checkade in på hotellet, sen hann vi med lite shopping i köpcentrat vid Globen. Jag hittade två väskor, en större "vardagsväska" och en mindre "partyväska". Bägge var svarta med nitar... =)
Sen gjorde vi oss iordning på rummen och drack lite vin innan vi gick ner och åt på en restaurang. Jag åt kanongott; vårrullar med rödbetor, till det chevréost, sallad, pinjenötter, mmmm....
Sen var det dags för Bounce och det var skitbra! Man fick rysningar flera ggr, herregud vad duktiga alla dansare är! Kul att dom fyllde Globen för fem föreställningar.
Efter Bounce festade vi lite på rummet, sen tog vi en taxi till Söder där vi gick på ett ställe som hette "Ett ställe".. Där var det lite väl mkt folk och trångt för min smak, men med några drinkar i maggen så blev det kul och vi dansade en del. Men roligast var när vi kom tillbaka till hotellet och Maja höll låda, skrattade så jag fick ont både här och där. Oh my god... =)

Dagen efter mådde väl vissa sämre än andra, men det var gott med hotellfrukost iaf. Vi checkade ut och väntade ett tag så Åsa kände sej körbar. Vi stannade faktiskt en polisbil så hon fick blåsa och det var ok så då rullade vi hemåt, hehe..
Det var iaf en härlig resa med massor av skratt och galna upptåg! Älskar er tjejer!

Har förresten skaffat en räknare på sidan, lite kul och se hur många som läser ens blogg..

Ha det bra så hörs vi!

Inga kommentarer: