fredag 16 april 2010

Friday!

Idag är det fredag och jag är ledig för i e.m ska vi åka till Lena i Karlstad och sova över det för i mon ska jag ställa frallorna på SDHK:s utställning i Forshaga. Det är utställningspremiär för i år och det ska bli kul!

Pelle och bror håller på och renoverar våran trappuppgång som ska få lite uppfräschade väggar och trappsteg. Jag tvättar för fullt och ska snart ta en promenad med hundarna. Sen ska dom få sej ett bad så dom är fina tills i mon.

Jag har mest setat vid datorn på jobbet hela veckan och slutfört inventeringen och matat in följesedlar, nu är iaf det värsta gjort. Sen ska det skrivas ut lagervärdeslistor den 30e april, men det får Malin göra för då är jag och Chefen på KickOff på Kreta. =)


Nu lär jag sätta fart så vi kommer iväg på i tid...


Ha en bra helg!


P.S Skulle vara kul med en kommentar... D.S

2 kommentarer:

Lena sa...

Ååååå vad jag ska hålla mina tummar för er där i ringen!! :-)
Kick Off på Kreta!? -lät ju ganska behagligt! *skratt* -bara inte Island ställer till det nu då? hmmm..
Härlig helg på er! Kram/ Lena med flock

Anonym sa...

Kreta!? Du har det bra du :)

Trevlig helg vännen!

Kram Anna.