tisdag 14 oktober 2008

Måndagsledig..

Hade en riktigt skön dag igår. Sov till nio, sen gick jag upp och åt lite frulle och plockade lite hemma. Glodde på lite IQ-befriade program på TV oxå.. Efter jag käkat lunch åkte jag till Säter och hälsade på Malou som var hos sin mamma. Carro kom oxå dit och vi tog en promenad runt "stan".. Sen gick vi och fikade, medans Doris fick vara kvar i Pias lägenhet.

När jag kom hem plockade jag lite rönnbär och fina höstlöv som ska vara i mina nya ljusstakar. *Är det förresten nån som vet hur man gör för att inte rönnbären ska torka ihop??*
Sen kom Pelle Plutt hem och vi åkte upp till återvinningsstationen med lite glas och annat skräp. Jag och Doris gick hem därifrån, vilket skönt väder och vilka färger!!
Sen blåste vi upp träningsbollen och kollade på CD:n som följde med och jag testade den, haha, kändes som man var med i en amerikansk fitness-video, hahahaha...
Lagade kvällsmat, det blev upphottad köttfärssås med spaghetti och sallad. Sen kollade vi på "this is england" som gick på tv, bra film!

Jag vet att jag är dålig på att lägga in bilder nu, men HÄR finns iaf lite bilder från Doris och Adas träff!

Ha en bra dag vänner!

3 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Skönt med ledig måndag. MEN jag var ju in på jobbet och tänkte röva med dig på sushi-lunch...Fick äta sushi själv...buhuuu =(
Får bli en annan gång helt enkelt!
KRAM

Anonym sa...

Jag skickade två mail med bilder till dig innan jag lade upp dem på min blogg. Har de inte kommit fram? :(

Anonym sa...

Jo, det var ju lite tråkigt att vara ensam där, är ju annars ett bra ställe att träffa hundar på och träna på att vara social. ;) Synd att ni inte bor närmare, då kunde man ha setts lite oftare. :D