fredag 10 oktober 2008

Inget internet..

Vårat mobila internet hemma funkar inte.. Jag misstänker att det är USB-portarna i datorn som inte funkar som dom ska, för uppkopplingen avbryts hela tiden och det står att datorn inte hittar USB-porten eller nåt. Jaja, jag skriver ett litet inlägg så här på morron före jobbet.

Kursen i tisdags kväll gick kanon! Doris var superduktig och fick vara lös mycket. Hon följde mej (nästan) hela tiden.. Vi övade följsamhet och att hälsa på människor utan att hundarna skulle bry sej. Nästa gång ska vi öva inkallning och då ska tydligen Doris vara lös HELA tiden! Min lilla pärla, hon är så duktig..

Igår, torsdag, var jag ledig. Jag åkte in till Malou vid lunch, vi gick en sväng sen köpte vi sallad på fiket och tog med oss hem till Malou och käkade. Zigge sprang runt i gåstolen och jagade Doris, hehe..
Sen kom Elin, hon skulle och tatuera sej hos Jonas, Malous bror. Vi följde med dit och tittade på ett tag, sen kom Pelle förbi och vi åkte hemåt. Vi lagade lite mat, sen tog vi en promenad i mörkret.

Pelle ska jobba hela helgen och jag blir i Borlänge för i helgen kommer min kära syster Carina från Östersund och hälsar på! Det blir lite pyssel med Doris, eftersom Carina är allergisk och det räcker att utsättas för m&p:s hundar.. Men Doris får vara i Stråtenbo när vi umgås så det ordnar sej! Det hade vart bra om hon kunde vara hemma, men eftersom Pelle jobbar hela helgen och Erna kunde inte ha henne på lördagen så fick det bli så. Jag jobbar oxå lör-sön, men det är korta pass på helgen, det är skönt!

Ha en bra helg! Kram

Inga kommentarer: