fredag 24 oktober 2008

Loooong time no see....

Det är tydligen sim-kortet i vårt mobila modem som ska bytas ut så får se om internet funkar hemma när vi få ett nytt då, suck..

Det får bli en kort uppdatering av veckan då;
I lördags var det partaj hemma hos oss, det kom både lite av Pelles kompisar och lite av mina från Borlänge, kul! Vi bjöd på lite småplock och lekte en charad-lek (som vi gjorde helt fel upptäckte vi efteråt, hehe..). Vi fick skjuts in till Kingen där vi fortsatte partaja, sen blev det en sväng till garaget efteråt. Stackars Erma fick komma och hämta oss sent på natten.. Det var en kul kväll, men det blev lite mycket att dricka, att man aldrig lär sej!

Sen gör vi ett snabbt hopp till igår då jag var ledig. Pysslade lite hemma på f.m, sen åkte jag och Doris in till H:et. Jag käkade lunch med Pelle på Kingen (kanonbra lunch där med ett gigantiskt salladsbord!!), sen gick vi till resebyrån och bad dom kolla upp lite priser inför Las Vegas-resan, så nu äre på g!!! Pelle åkte tillbaks till jobbet och jag tog en prommis med Doris till Malous bror Jonas som höll på att tatuera Mia och Simon (inte samtidigt dock..) Mia var precis klar när jag kom dit så Doris fick sitta i bilen medans jag, Malou, Mia och deras barn gick och fikade.
Sen bar det av hemåt igen och vi fick besök av Pelles jobbar-polare som oxå har en fralla vid namn Frank. Dom busade som sjutton på gräsmattan och Doris fick sej en rejäl match! När det blev mörkt gick vi in och Doris betedde sej inte alls så svartsjukt som hon brukar göra utan han fick ta alla ben och leksaker och hon blev jättefjantig.. Tror att hon blev lite kär!

Nu äre dags att börja jobba, ha en bra helg alla och glöm inte skruva tillbaks klockan för det är väl nu i helgen?!

Kram

1 kommentar:

Sussi sa...

Tja bruden!
Hörde av Carro och Alex att ni skulle käka på Broken Dreams nu på torsd.
Tänkte höra om det är ok om jag hakar på också om det inte är så att vi fått lillkillen tills dess.

Kram kram på dig!