fredag 19 september 2008

Fredagskväll..

Sitter och väntar på att Pelle ska komma hem med en kebabrulle till hungriga mej! Han har varit hos Marko och tatuerat sej, så snart kanske hans sjörövararm är klar.. Jag tog en promenad med Doris direkt jag kom hem från jobbet innan det blev riktigt mörkt och nu när jag kom hem börjar hungern sätta in!

Fullt upp på jobbet idag, vi hann precis klart med kampanjen som börjar i mon. Jag jobbar i mon oxå eftersom jag böt med Steffi och var ledig förra lördagen då jag var på utställning. Det blir nog mycket att göra i mon då det är marknad i stan oxå..

I mon kväll är vi bjudna till Klubba (Mattias)och Annika på god mat, lite rött och trevligt sällskap, det ska bli najjs! Doris tycker att det är kul att vara där och busa med deras barn Isak och Robin och att jaga katten förstås!

Förresten, köpte hem ett sånt där träspel från Nina Ottosson idag. Ska testa det ikväll får se om Doris lyckas klura ut hur man ska göra.

Ha en trevlig helg! Ciao

1 kommentar:

Sussi sa...

Hon klarar säkert spelet galant. Om den där lilla svarta mopsen som jag har hand om ibland klarar det så gör Doris det med. Men det tog säkert 3-4 ggr innan mopsen fattade galoppet :)

Kram på dig och ha en trevlig helg, själv ska jag miljöträna Alven på marknaden idag.