fredag 4 juni 2010

Snoooor...

Har ju gått o fått en sån här härlig förkylning o det suuuger verkligen när det är så fint ute.. Hade å andra sidan vart på jobbet ändå, men i onsdags var jag faktiskt ledig hela dan o låg bara inne förutom små rastningar av hundarna, blä... Får se hur länge den sitter i, halsontet har iaf släppt, men nyser o snorar som en galning o har en känsla av att hostan snart kommer som ett brev på posten!

Pelle har iaf kommit hem så jag får lite sällskap. Han ska snart in till massören o få en dust med ryggen som ff inte är helt ok. (Sjuka familjen, hehe...)

Igår la jag in Kreta-bilderna på datorn och här är en länk till Facebook-albumet jag har lagt in dom på;
http://www.facebook.com/album.php?aid=434980&id=827850351&l=aa09c7974c

Nä, om jag ska läsa lite då.. Ha börjat läsa Mons Kallentoft senaste, Höstoffer tror jag att den heter.

Tjo!

Inga kommentarer: