torsdag 10 juni 2010

Håll tummarna..

..för att det iaf blir hyfsat väder i helgen!!!

Ikväll efter jobbet åker jag direkt till Aspeboda kyrka där syster Åsas yngsta, Albin, ska ha skolavslutning, det är så mysigt där å när man hör "den blomstertid" ja DÅ är det sommar!! Han går ut 6:an och börjar till hösten i Falun på högstadiet, vad tiden går!! Efter kyrkan åker vi till Stråtenbo för att fira Albin som idag oxå fyller 13 år och TONÅRING!!
Efter det hem till Hyttan och Pelle som kommer hem från Sthlm idag, tjoho!

I mon har jag bytt så jag är ledig för då tar syster Åsas mellanbarn Maja studenten i Falun. Vi ska hjälpa till att förbereda maten på f.m och efter själva studenten blir det studentfest i Stråtis. Jag, P och hundarna sover kvar där på natten.

På lördag är det inget speciellt inplanerat, men det får gärna vara fint väder ändå! Nu har jag iofs sett på olika vädersidor att det antagligen inte blir så, men man kan ju hoppas iaf.. =)

På söndag blire internationell utställning i Avesta, spännande.. Har försökt göda upp mina små monster med ett nytt färskfoder vi har fått in på jobbet, men jag vet int, tycker dom ser lika taniga ut som vanligt, hehe!!!

Ha en bra helg alla bloggers!! Kramiz

Inga kommentarer: