onsdag 12 augusti 2009

Mycket gjort..

Idag har jag fått en del gjort iaf, men nu är det dags att Pelle kommer hem, börjar bli lite ensamt härhemma..
Klev upp före nio (kors i taket), käkade frukost och rastade doggsen. Doris är lite kär i Dolly nu när hon löper, försöker slicka henne därbak och uppvaktar henne hela tiden. Dolly ser ut som ett frågetecken, hihi..

Jag tvättade en tvätt och satt lite vid datorn sen gick vi ut på en långprommis. Konstigt väder, ibland kallt, ibland varmt och lite regn..
Jag åkte och handlade lite bakgrejor, sen bakade jag kanelbullar och cocostoppar doppade i choklad. Puh, vilken tid det tog, konstit att man aldrig hinner baka när man jobbar!

Nu har jag precis gjort mej lite mat och sen lagt in dom sista USA-bilderna på Facebook, här är en länk till dom om det funkar;
http://www.facebook.com/album.php?aid=294944&id=827850351&l=a7a4e5f0ca

Har även ett konto på Pixbox där jag kommer att lägga in bilder på hundarna eftersom jag inte har plats för fler bilder på hemsidan, här är bilderna;
http://www.pixbox.se/alb1106029

Nu blire soffan med töserna, i mon far vi till Borlänge på dan, sen kommer Pelle hem, jippie!!

Tjo!

Inga kommentarer: