tisdag 18 november 2008

Helgen som gick...

Ny vecka!

I torsdags var det då ljus-party hos mammsen, det var många som kom, kul! Jag handlade "bara" lite nya ljus samt doftstrån som jag ska ha i garderoben nu när den är så städad och fin.

fredagen var det party-dags, Doris fick vara hos m&p och jag och Pelle åkte till Jessika och Tommie i Bysjön. Det var mycket folk där, både kända och okända.. Jag gjorde iordning mej där eftersom jag kom direkt från jobbet. Jessika bjöd på varm cider med äpplen och kanelstång, yummy!!! Dildo-visningen var en höjdare, vi delades upp i två grupper och vi som var sist kände ju alla varann så det flummades och garvades en hel del! Vi fyndade iaf lite grejor, fniss fniss.. Sen var det Singstar och en massa snack. Vi åkte ner på S2 sen där Dozer spelade, det var oxå helt ok, lyssnade inte så mkt på bandet men hade riktigt kul! Sen blev det mat på grillen och taxi tillbaks till J&T där vi sov över.
Vaknade hyfsat pigg på lördagen och åkte och hämtade en trött Doris mitt på dan sen vidare hem. Tog det lugnt och lagade lite mat.

Vi vaknade utvilade på söndagen och städade och grejade på f.m. Sen handlade vi och gjorde egna piroger, dom blev supergoda! Jag gick en vända med Doris sen softade vi mest i soffan. Lagade fin-mat på kvällen, det blev hasselbackspotatis, lövbiff, egen bearnaise-sås och sallad. Vi kokade även en kronärtskocka som vi åt med lite smör och salt.. En riktig svull-dag alltså!!!!

Jobbar hela veckan förutom torsdag, på fredag ska vi på Mustasch i Falun, men då blire nyktert för jag jobbar på lördagen!

Tjing Tjing!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är dom perfekta dom små frallaliven. ;) Finns ingen bättre ras!