onsdag 12 november 2008

Bokat!

Nu är Vegas-resan bokad!! Den 7:e april bär det av till staterna, fan vad kul det ska bli...

Det är fullt upp på jobbet, det är flera leverantörer som har gjort prishöjningar och då lär ju vi tyvärr höja oxå.. Så jag håller på med det plus att lägga in nya varor som kommit samt ta hand om lite kunder emellan oxå!



I måndags när jag var ledig åkte jag till Malou på f.m och lånade hennes internet för att kolla lite. Hon skulle iväg till öppna förskolan vid 13 så då åkte jag hem igen och åt lite lunch sen tog jag och Doris en lång-prommis. Tvättade tre maskiner oxå, var kommer all tvätt ifrån och vi är bara två??!!
Pelle ringde och sa att han skulle få jobba över och det blev inte lite heller.. Han jobbade till ett på natten, alltså nio timmars övertid.. Stackarn och så upp extra tidigt på tisdag morgon för dom skulle på ett jobb i Borlänge.



I mon kväll blire ljus-party hos mamma och på fredag ska Jessika ha dildo-party, hehe.. Då blir vi kvar i Borlänge och passar på att gå ut lite på stan.



CU!

3 kommentarer:

Sussi sa...

Åh, vad spännande att resan är bokad nu. Är så glad för er skull, ni passar så bra ihop.

Kram kram!

Stolt Mamma sa...

Åh vad roligt för er!!Är inte ett DUGG avis..jag lovar..=)
Kul med dildoparty..kan ju sluta hur som helst!haha..
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Hallå!
Las Vegas...låter inte illa... Har höpt grisknorrar idag! Partyt på fredag du skulle på...fniss fniss, herregud, ska det behövas, när du har fullt i butiken?? ha ha ha ha