torsdag 22 november 2007

Nej, Nej, NEJ!!!

Haha, undrar hur många gånger man kan säga nej på en dag.. Har försökt gjort rent akvariet med en dryg (men hemskt söt..) valp i hasorna.. Det var himla roligt att bita i sughäverten, dra iväg handduken, bita sönder en svamp, försöka dricka vattnet m.m, m.m... Tillslut förstod hon att jag menade allvar och höll sej på avstånd ett tag. Så här blev resultatet;




Ska bara ta hem lite mer fiskar, för det ser ganska tomt nu.. Hemskt äckligt var att det satt en död mus i sughäverten och det märkte jag först EFTER att jag hade börjat tömma ur vatten, bläääää!!! Det luktade inte hallon precis..



Jag är ledig idag och Pelle rastade Doris innan han åkte till jobbet så jag fick en liten sovmorgon, nice! Doris fick ligga i sängen efter rastningen så vi låg och mös till halv tio. Sen har det varit full fart med tvätt, plocka undan lite, akvarierengöring, lek på gräsmattan och 2 proppar som gått.. Nu ska vi snart äta lite lunch sen åka in till H-mora och hälsa på Malou och Jeppe och kolla hur det går med flytten. Ikväll ska jag åka in till Borlänge för vi ska ut och äta med jobbet och våran Royal Canin-säljare Anders. Vi ska äta på La Cantina, en italiensk restaurang som är kanonsmarrig! Det blir nog en 3-rätters, återkommer om det sen..

Igår var det fullt upp på jobbet, bl.a så fixade Sofia våran Bling-monter, så här fint blev det;

Nä nu kurrar det i magen, ska gå och leta efter nåt ätbart.. *Kram*


2 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Ohh så tjusigt med blingbling-montern!Sofia är allt bra duktig!=)
Saknar er massor!Drömmer tillochmed om att jag är och jobbar ibland..haha!!Måste komma och hälsa på er nån dag på jobbet!

ErikaSH sa...

Haha!! Vi saknar dej med.. *Puss*