måndag 19 november 2007

Helt vanlig måndag..

Dagen har gått rätt fort, satt vid datorn på f.m och la in Precept och Anf på datorn då vi inte har haft dom fodren i sortimentet förut. På lunchen tog jag och Linnea en promenad med hundarna, hon har en stor, fin och snäll schäfer som heter Tor. På e.m vet jag inte riktigt vad jag gjorde, stod i kassan mest tror ja.. En vanlig dag för Doris på jobbet;


På väg till jobbet i bilen, brr...



Doris lilla krypin


Doris & Hexxa busar



Nu har vi kollat på "Mannen som talar med hundar" och ätit stuvade makaroner med korv. Ska snart gå ut på sista kisspromenaden sen blir det nog lite gonatt-TV från sängen.. Ska gå upp lite tidigare i mon och gå en lite längre promenad med Snoris innan jobbet. Inte för att hon brukar vara så peppad, hon brukar sätta sej vid postlådan och tjura.. Men när vi väl kommer iväg tycker hon att det är kul och jag behöver komma ut och röra lite på mej!


Nattinatti


Varför ändrar sej typsnittet och storleken hela tiden?? Hjälp, blir inte klok på den här sidan!!!!



1 kommentar:

Nutti sa...

Imorgon kommer jag och lugnet är över... Haha, nej då, men vi ses iaf imorgon på jobbet. Kramelikram